lørdag 19. desember 2009

Juletrening

Jeg tok "juleferie" fra journalistikkstudiet mitt i midten av november. I hermetegn fordi jeg hadde en 6000 ords oppgave å skrive. Samtidig har jeg jobba litt i en barnehage og på Elixia. Nå er oppgaven endelig innlevert og jeg har med glede byttet ut pennen med volleyballen :) Fantastisk å ha innendørshall i Sandnes. Jeg har hatt et par økter med Ingrid Tørlen. Lærerikt og stas å få trene med norges beste!

Denne uka har jeg besøk av Heidi Irgemo. Vi kjører vår faste treningsleir som innebærer beach minst hver dag, etterfulgt med styrketrening før/ etter øktene. Medspillere denne uka har vært Bjarte Usken, Kristine Wiig, Ingrid Tørlen, Magnus Nilsen, Bernt Fløysvik og Siri Herredsvela (som ankom i splitter ny bil idag).

I morgen har vi (Heidi, Siri og meg) lurt med oss Ove Sandve på spilleøkt. Kommer tilbake til hvem som ble Queen of the Beach;)

Rita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar