fredag 4. desember 2009

Siste innspurt

I går hadde jeg (Cindy) siste undervisningsdag ved medisinstudiet her i Oslo. Føles veldig rart at jeg ikke skal ha noen flere forelesninger, klinikker eller smågrupper her som student noensinne! Om seks dager er det avsluttende skriftlig eksamen, og etter nyttår har vi praktisk eksamen. Går alt som det skal er jeg 14.januar (turnus)lege:) Helt snodig å tenke på, jeg har allerede vært i Oslo i nesten 7,5 år!

I utgangspunktet skulle jeg egentlig begynne i turnus 15.februar, men har søkt utsettelse til 15.august for å kunne spille sandvolleyball sammen med Rita denne sesongen. Jeg gleder meg masse! I løpet av høsten har jeg stort sett ikke trent sandvolleyball, kun styrke og innendørs med Koll. Dette har hovedsaklig vært fordi fem balltreninger i uka innendørs i tillegg til kamper har gjort at jeg ellers har måttet prioritere å lese til eksamen. Etter avsluttende eksamen blir det derimot mer fokus på sandvolleyball, og på å skaffe seg en inntekt slik at vi har råd til å dra på de turneringene vi ønsker.
Nå blir det siste leseinnspurt....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar