torsdag 31. desember 2009

Juleferie og årets siste dag




Mens Rita på sin side har hatt bortimot to økter i sanden om dagen i julen har jeg, sammen med samboer Petter,  konsentrert meg om styrke, løping og hopping. Etter en uke(!) uten ball i Florø har vi nå fått være med på to treninger med Lars Petter og co på Moi. Jeg hadde håpt på en tur til Sandnes for å trene med Rita i løpet av disse dagene, men måtte av forskjellige grunner droppe det:( Men for å se det positive i det så får jeg nå et par uke til å øve litt i sanden igjen før vi begynner å finpusse på spillet sammen. Har sett oss ut en helg i slutten av januar som vi satser på å få til trening sammen istede. Jeg håper det går i orden! Driver å søker på jobb for våren så det må jo også passe inn. Ikveld blir det rolig nyttårsfeiring på Gyland for første gang på mange år og så drar vi tilbake til Oslo 2.januar. Om en uke har jeg muntlig eksamen. Skal bli godt å få det overstått. Kommer da til å begynne å trene fast i sanden igjen også. Gleder meg til det. Kribler i magen når jeg ser på bildene fra tidligere sandvolleysesonger! -Cindy




GODT NYTT ÅR TIL ALLE!!

Klem fra Rita og Cindy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar