onsdag 13. januar 2010

Endelig trening i sanden!

Og når man først setter i gang så får man kjøre seg ordentlig;) I går hadde Eskil økten med Siri, Ragnhild, Vilde og jeg før meg og Ragnhild dro på innendørstrening. Av alle ting var vi tilbake i hallen kl.08 i dag tidlig, samme gjengen, men uten Eskil. Og deretter var det økt med Janne, Vilde, Siri, Roger og Ole Morten kl.11. Kjempe fine økter! Gikk ganske greit også, men er jo en del ting som ikke sitter som det skal. Heldigvis hjelper det å øve. Kom nå fra innendørstrening igjen. Hadde trodd det skulle bli tungt i og med at det jo faktisk blir den femte balløkten på disse to dagene, men det gikk lekende lett.

På mandag begynner jeg å jobbe. Hadde egentlig håpet på å få en deltidsstilling, men når tilbudet fra Drammen dukket opp om en fulltidsstilling i ett par måneder så hoppet jeg på. Kan nok bli tungt å få trent så mye jeg vil til en hver tid, men da har jeg hvertfall helt fri og penger i sommer:)

I morgen skal jeg på skolen å få utdelt testemonium (hva nå enn det er, et slags vitnemål uten karakterer?). Helt merkelig å være ferdig, men fantastisk fint og kunne slippe å tenke på lesing hele tiden:)


(Jeg har ikke lært meg at det kan være lurt å ta bilder når man er på trening o.l. for å ha noe å legge ut. Tar derfor med et annet hyggelig bilde av Rita, Linn Eva og meg fra Karmøy for ett par år siden.)

1 kommentar:

  1. woho....så flinke dere er! Nå funker endelig kommenteringen Cindy!! Det er jo gull :)

    SvarSlett