søndag 24. januar 2010

Trening med norges beste B-)

Morsomt å se at Ingrid ikke finner ord når det kommer en "forveden" beachspillende tenåring; -Om du e Norges beste? E blir så flau, forklarer hun etterpå.. Norges klart beste kvinnelige spiller kan i hvertfall ikke beskyldes for å ha nykker ;)

Dagens trenings bestod av meg, Ingrid, Dag og Ronny. Ronny inntok ikke overraskende trenerrollen og kjørte gode forsvars- og overgangsøvelser. Jeg trenger å lære å ikke stoppe opp selv om instiktet mitt sier "spar på energien, den ballen når du ikke". Det fikk jeg øvet meg på idag :-)

Siden Råni hadde forlatt bygningen for å trekke frisk luft, ble det et nerdete oppstillingsbilde av meg og ballen. Øverst kan man skimte en varmeovn som ikke gjør jobben sin enda...

Ellers var jeg på "Kick off" med Elixia i går. Team Bryne, med matchende " JÆRPOWER" t- skjorter på, stilte med selvtillit i volleyballturneringen. Vi antok vi, med tre volleyballinteresserte på laget, ville dra seieren LETT i land. Det var frem til vi så at selveste Bjørn Maaseide stilte for Team Havanna. Men, men, vi var hvertfall det fineste laget ;)

Vi fikk også prøvd oss på den nye populære dansetimen; ZUMBA (ja, den du ser på TV- shop:), blanding av samba, salsa og hip hop. 120 elixianere i gymsalen på Forus. Morsomt, spesielt med mannlige spinninginstruktører ved siden av :P Som om det var ikke nok, kjørte de på med X- FIT time (sirkeltrening i militær stil).

Tirsdag drar jeg til Kristiansand by for å delta på fotoSAFARI med skolen. Kan bli interessant.. Deretter tar jeg bussen til Tigerstaden for å ha treningshelg med Cindy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar