mandag 18. januar 2010

BokseRita VS SirkusHeidi

Etter helgas to seriekamper, var Heidi igjen en ekstra dag på vestlandet for å trene beach. Dagens lagsammensetning var Rune Ommedal og meg mot Heidi og Kristine Wiig. Siden vi tapte begge kampene, gadd jeg ikke ta bilder fra den treningen. Vi kan heller se bilder fra da jeg lot min frustrasjon gå ut over Heidi i bokseringen på Elixia Forus.


TEKNIKK: Som tatt ut fra læreboka.

Da jeg hadde fått ut det verste temperamentet og inn litt selvtillit, dro Heidi frem sitt hemmelige våpen, SLYNGEakrobatikk.






Jeg prøvde å melde meg på med chins og armhevinger, men det ble liksom ikke det samme...


Denne uka skal jeg trene beach, tenke på hovedoppgave og forhåpentligvis jobbe litt på Elixia. (I tillegg til å smugtrene i slyngene selvfølgelig...) Om to helger skal jeg til Oslo for å trene med Cindy. Looking forward! For tiden jobber vi med å finne ut or og når vi skal på treningsleir og hvilke turneringer som blir de første, enten Kina, Korea eller Brasil. Det blir spanande. Så følg med på vår
B L O G G   :-)

2 kommentarer:

  1. heheh...! du ser meget bra ut. Du e ein reser på armhevninger! Tren slynge alle man :)

    SvarSlett
  2. Hihihi - dette kaller jeg Heidi og Rita i et noetteskall! :) Faa Phuket i november paa planen og da!! :D

    SvarSlett