mandag 25. januar 2010

Fin volley-helg

I helga har vi på Koll vunnet 2 x 3-0 i våre hjemmekamper mot NTNUI og Stod. Vi gjør en del bra, men ennå litt rusk i maskineriet å rette på før cupfinalen i Bergen om to uker.
Lørdag ble det også tid til litt styrketrening og jeg var funksjonær for Koll sitt herrelag i 1.div da de slo Hornindalen 3-0. Etter kamp søndag bar det ut i Greverudhallen igjen. Jeg har heller ikke denne gang noe billedbevis på at jeg har vært der så dere får bare tro på det;-) Trente med Vilde, Ragnhild og Siri. Fikk øvd på å shotte igjen og det trengtes etter måneder med bare innendørs. Ellers så vant Vilde og jeg både stående og det avsluttende settet. Ting satt mye bedre denne gangen enn tidligere i uka heldigvis.
En annen god nyhet er at Petter har fått tak i noen av de nye ballene. Se så fin:
Ny trening i sanden i morgen! Gleder meg til helgen når Rita kommer.

1 kommentar:

  1. Så gøy å følge med deg her!!
    -Anette&Frode-

    SvarSlett