onsdag 28. juli 2010

Feriedager i Florø

Etter turneringen i Førde ble Petter og jeg igjen hos familien hans i Florø til i dag tidelig. Det har vært noen strålende dager. Jeg har fått øvd meg på fridykking. Det begynte med mest snorkling på søndagen, men på mandag var jeg omtrent dobbelt så god og tøff;) Vi fikk sett masse krabber og noen fisk og anemoner. I går dro vi inn til Førde og gikk på fjelltur på Eikåsnipa sammen med Marte. Vi startet vel på 160 moh og toppen lå på ca 850 moh. Det var ganske så bratt opp så beina føltes etterhvert ganske tunge. Spesielt siden vi alle hadde trent bein dagen i forveien. Likevel synes vi at vi hadde vært forholdsvis gode da vi bare brukte en time opp når "Opptur-boka" estimerte to timer. Siden det var såpass bratt var turen ned nesten like tung i beina som turen opp og i dag kjenner jeg at jeg er litt stiv og støl på uvante steder. Vi spilte også noen sett med sandvolley da vi kom tilbake til Førde. Petter var i helt i hundre og slo meg og Marte hele tiden. Sånn kan det gå;) Ellers har vi faktisk plukket litt kantareller, trent bra styrke og spist fantastisk god mat som Monika lager. Det var også veldig hyggelig å hilse på tantebarna som har blitt en del større siden sist. Håper det ikke blir så lenge til vi ser dem igjen.

Florøferie i bilder:

Utsikt fra Eikåsnipa



Bilder fra Grotlesanden, Bremanger




Rognaldsvåg, Rekstad



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar