torsdag 8. juli 2010

På tur nordover

Hammerfest i fjor. Foto: Dag Inge Nordby

I morgen tidlig setter vi oss på flyet til Alta. Denne helgen går Norges Tourens A-turnering i Hammerfest. På damesiden er vi bare 3(!) lag, men vi får nå spille 3-4 kamper alle sammen. Vi håper på like fint vær som i fjor og bra volleyball. Turneringen er ferdig på lørdag så søndag planlegger vi trening og utflukt til Nordkapp! Da blir det forhåpentligvis oppdatering med fancy bilder på mandag:)

Hjemme på Gyland ble det ikke noe balltrening:( men noen løpeturer og styrketrening på det nye treningssenteret som har åpnet i Kvinesdal. Shapes fitness var veldig bra i forhold til de andre stedene i omegn og i tillegg hadde de åpent 24 timer i døgnet! Jeg fikk også kjørt meg noen runder på trampolina og i "kjødna" sammen med mine yngste, spreke søskenbarn, Trine og Tor Inge (på bildet).



Vel tilbake i Oslo har jeg fått trent både styrke og ball. Siden Rita er hjemme på Bryne har ukens makker vært Siri. Ellers har jeg og Petter terpet litt og i kveld trente jeg en times tid med Koll-jentene. På stående paradis var det Emma Celine (9 år??) som var makkeren min. Om et par år til så skal vi ta revansj på de andre;)

Ullgensere, regntøy og godt humør er pakket. På tide å si god natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar