onsdag 25. august 2010

En kamp og ut...

Kina-damene var høye og gjorde mye rart, men vi hadde dem i kne og burde tatt første settet. Vi ledet 19-15 på egen serve på motvindsiden. De satte sideout og vi byttet side på 19-16. Fra godsiden klarer de da å ta 5 poeng på oss på rappen og vinner settet 21-19.... Minst to av disse er mottak som jeg bare ikke klarer å ta. Vel er det motvind og ballen faller fort, men så vanskelig er det da ikke. Jeg må bare flytte beina!! Andre settet server ikke vi like godt og jeg server også for mye feil. De får gode situasjoner og da er de ikke gode å stoppe der oppe i høyden. Dette settet kommer vi aldri inn i og taper mye, 21-10??

Eneste bildet fra kampen. Foto: FIVB

Spesielt er det kjedelig å avslutte slik når dette nok er årets siste internasjonale turnering. Heldigvis har vi muligheten til å rette litt opp på følelsen når Norges touren arrangeres i Sandvika til helgen. Og i løpet av vinteren skal jeg øve masse på mottak!

Heldigvis slo Vilde og Ingrid kina-damene og fikk vist dem at vi kan spille ball i Norge også:)
Og jammen meg får vi ikke et norsk herrelag som kvaller til hovedrunden for nå møtes snart Vegard/Jørre og Eskil/Øyvind i tredje og siste runde i kvaliken. Stå på gutter!

-Cindy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar