mandag 2. august 2010

Oppvisningskamper på Norway Cup


 I går og i dag har jeg vært med å spilt oppvisningskamp på DNB Nor sin stand på Ekeberg i forbindelse med Norway Cup. DNB har laget til en sandvolleyballbane på standen sin for å vise frem sporten vår. Her blir det spilt oppvisningskamper og holdt sandvolleyballskole.


Rita har vært hjemme på Bryne og jobbet den siste uken så i går spilte jeg sammen med gamle makkeren min, Linn Eva lille sprett. Vi spilte mot Linn og Kjersti som heller ikke er makkere til daglig. I dag var Sissel makkeren min og vi spilte mot Mari BB og Mari Hole. Det var veldig moro selv om det ble tap i begge kampene.

 Takk til fotograf, heiagjeng og sjåfør søndag: Andreas Løvstad

Nå ikveld kom Rita og vi fikk kjørt en spilløkt med Petter hvor vi revansjerte tapet meg og Marte hadde forrige uke og vant 2-1. I morgen tidlig bærer det til Lichtenstein for å spille satellite. Vi er i kvalifiseringen og skal spille på onsdag. Det blir knall!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar