torsdag 4. november 2010

And were back ;)

Etter å ha skifta modus fra intensiv volley til intensiv jobbing et par mnd, er vi (Rita) tilbake og skal prøve å holde bloggen i live i høstmørket. På den måten går ikke bloggen i glemmeboka deres og jeg har noe gøy å dridle med sene og kalde høstkvelder ;) Kan nok ikke overgå Janne og Ragz oppdateringsfrekvens, men kan prøve å være en god nr. 2 ;)

Cindy jobber på sykehus og jeg i avis for tiden. Vi trener hver for oss, da Cindy bor i Oslo og jeg på Bryne. Men trent får vi. Cindy spiller på elitenivå på innendørslaget Koll og klarer jammen meg skvise inn et par beachøkter også i ny og ne. Jeg trener endel i sandhallen i Sandnes og trener endel alternativt på Elixia. Spinning, Corebar, Styrke og core, Step og for første gang i dag: Fitness fusion. Katrine som anbefalte den for stive og støle volleykropper. Timen var en herlig blanding av balanse, styrke og fleksibilitet. Jeg kom med et overloada hode og anspent kropp og gikk ut rolig og avslappa med fred i sjela ;) Anbefales til alle!

I morgen skal jeg trene med Katrine, Vilde og Elin. Gleder meg!

- R -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar