tirsdag 16. februar 2010

Fin spilløkt og frikveld:)

Etter jobb dro jeg for å trene med Ragnhild, Siri og Janne på Abox. Siden vi var uten trener kjørte vi spilløkt. Meg og Janne vant samtlige sett! Varmet opp med stående og deretter spilte vi fire sett. Mye bra serving fra alle egentlig. Jeg slet plutselig litt med leggingen igjen. Trakk meg litt på fingerslaget liksom. Var uansett en fin trening. Formen er stigende, men jeg merka fort at sanden på Abox er tyngre enn i actionhallen.

Etterpå satt vi alle på med Siri til Oslo S. Innendørstreningen var avlyst fordi Koll 2 skulle spille kamp og vi skulle være funksjonærer. Vi var forberedt på å still 8 stk, men fant ut at det holder med 7. Etter litt ringing frem og tilbake for å høre om noen ville bli hjemme så ble det til slutt jeg. Usikker på om jeg egentlig fortjente det, men fikk brukt tiden til å se på bursdagsgave til Petter og alternative flyruter til Brasil:) Takk til snille Koll-jenter!

-Cindy

(Sitter på macen i stua og skriver og der er det trøbbel med tilkobling av telefonen med bilder på så blir billedløst det her, men dere kan se bilder hos Janne: www.jannekongshavn.com)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar