søndag 14. februar 2010

Strålende Bryne/Sandnes helg

Jeg har da akuratt kommet hjem fra mitt lille treningsopphold hos Rita. Har hatt det helt knall. Da jeg ankom lørdag morgen dro vi direkte til Actionballhallen for å trene med Kjersti kl.10. Fin økt med mye mottak legg. Neste økt skulle ikke være før kl.1630 så vi fikk god tid til å se på at Geir, Ronny, Dag og Anders trente. Vi var også en tur i Ynglinghallen å så to og ett halvt sett av kampen mellom UIS og BSI (som endte 3-0 til UIS). Ronny kjørte andreøkten med meg, Rita og Kjersti. Det var knallbra og jeg fikk blokket, øvd på avtrekk og masse overgangslegg. De andre øvde mest på forsvar. Lørdag kveld slappet vi av hos mamma Gerd Synnøve og søster Heidi på Bryne (ikke Stavanger som jeg kom til å si hele to ganger!) Og så kom Heidi (Irgemo) fra Kristiansand med toget for å bli med å trene i morgen:)

Søndag var det meg, Rita, Heidi og Kjersti. Første økten kjørte vi spillnært. Andre økten spilte vi hele tiden. Ronny dukket opp på andre økten og kommer med masse bra tilbakemeldinger og tips. Når vi var ferdige skulle Ronny, Dag og Jørre kjøre øvelser. Da fikk både jeg og Rita være med et par runder for å legge. Veldig moro.

Jeg er veldig fornøyd med helgen. Vi har fått trent bra og begynner å finne hverandre. Med foten gikk det også fint. Var bare litt vanskelig på korte baller. Gleder meg allerede masse til neste gang.

Bilder kommer....

-Cindy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar