torsdag 11. februar 2010

Skadet fot:(

I går hadde vi innendørstrening i sognshallen som alltid på mandager og onsdager. Der har de anskaffet noen nye stolperr til nettet som er ganske så skumle. Jeg har prøvd å tegne: 


Intelligente som vi er har vi innsett faren for at noen kan komme til å skade seg på denne lite gjennomtenkte konstruksjonen og derfor stoppet opp når leggene er lange eller tett. Problemet i går var at antennene i hallen også var borte. Når man da kommer med tilløpet fra innpå banen etter å å plukket en forsvarsball der, så har man få referansepunkter for hvor nærme stolpen man befinner seg. Jeg hoppet og smashet i god tro og landet elegant med venstrefoten på denne "killersaken". 


Nå sitter jeg her med foten på pulten. Kunne bare glemme jobb for da jeg sto opp kl.0600 og prøvde å gå inn på badet var det helt dødfødt. Sitter nå her og tar en runde med sponsorsøknader. Heldigvis er det bedring i situasjonen nå. Så jeg har tro på at trening i Stavanger til helga skal gå fint.


Har ellers hatt et par fine økter med Vilde, Siri, Ragnhild/Kadri på mandag og tirsdag i sanden. Sliter litt med mottaket fortsatt, men leggingen og shottingen går mye bedre. Gleder meg til å øve sammen med Rita igjen:)

1 kommentar:

  1. wtf.... de stolpene så ikke så gode ut!!!
    Men foten er god igjen nå får jeg håpe!
    Sees snart cindygirl!
    Smask fra bombom

    SvarSlett