torsdag 25. februar 2010

Siste uka

Vi har rett og slett hatt litt trøbbel med påloggingen denne uken så det har dessverre gått en stund siden sist innlegg. Her følger en kort oppdatering;

Forrige fredag spilte vi på Koll hjemmekamp mot Oslo Volley. De to kampene vi har spilt mot Ragnhild og co tidligere i år har vi vunnet 3-0. Generelt sett kan man vel si at dette ikke har vært Oslos beste sesong, men denne fredagskvelden så de ut til å være tilbake i gamle takter. Med seg hadde de også Janne for første gangen i år. Oslo gjorde oppgaven vanskelig for oss, men vi dro til slutt i land en 3-2 seier. Det positive var jo at vi vant til slutt selv om vi måtte gi ifra oss et poeng, og å se at Oslo var tilbake i form.

Lørdag spilte vi kamp mot Tromsø. Dette gikk betraktelig lettere og vi gav bare fra oss 7,5 og 6 poeng. Hadde planlagt å få til en sandøkt også, men hallen var opptatt til beachcamp så det gikk i vasken.

Tirsdag var det sandvolley med Siri, Ragnhild og Kjersti. Eskil kjørte økten som var veldig bra. Vi øvde på forskjellige sideout muligheter og hadde den berømte "Eskiløvelsen".

Onsdag fikk jeg være med på sandvolleytrening med Magnus og Petter Bret kjørte treningen. Dessverre hadde NSB en av sine dårlige dager så treningen ble litt amputert for min del siden jeg var 20 min for sent ute.

Ellers har det jo vært innendørstreninger og styrketrening som vanlig i løpet av uken. Rita vet jeg at har vært på jobb/praksis i Jærbladet, men ellers er jeg ikke sikker på hva hun har drevet med:)

Janne, Ingrid, Dag, Anders, Øivind, Iver, Vilde og Kjersti har dratt til Rio i løpet av uken. Vi håper å kunne følge etter om en god måned.

GOD HELG:)


Rita og Kjersti:)

Linn stråler! Her for cupgull og mat.

Petter og Magnus på toget til Greverud

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar