tirsdag 9. februar 2010

Finfin tirsdag

Idag trente Kjersti, Ingrid og meg med Dag som coach. Han kjørte mange gode og mottak- og leggøvelser. Veldig kjekk trening, med en ny vri på noen av øvelsene :-) Økta var over før jeg visste ordet av det.

I stedet for å dra ut på sak (jobbe med hovedprosjektet mitt) fant vi ut at det var mer fornuftig å få i seg god næring etter trening. Så da bestilte vi like gjerne en Actionball- pizza som egentlig hadde et mer fancy navn.

Jeg og Kjersti dro på Elixia etterpå og hang litt i redcord- tråene og gikk litt i trappemaskinen. Nå skal jeg på Elixia igjen, denne gang for å jobbe :-) I helga kommer Cindy Makker til meg for å trene. Det ser jeg frem til! Ha en finfin tirsdag!

DEN MATGLADE JENTA KJEM FOR Å GJERA SANDHALLEN UTRYGG  FYRSTKOMANDE LAURDAG!!!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar