torsdag 10. juni 2010

Bydelen rundt på jakt etter treningskamerater

Gårsdagen ble ikke helt som jeg hadde tenkt. Det var planlagt sandvolleytrening kl.17 på NIH med påfølgende styrketrening med Petter. Desverre satte sykdom i Beachgirls of Norway en stopper for økten, men vi vil jo ikke bli smittet heller så ingen sure miner:) Med friskt mot løp jeg i stede opp til Voldsløkka for å se om jeg kunne henge meg på Oslo Sandvolleyballklubb treningen som var der. Det viste seg at de var hele 10 stk på en bane når jeg kom, så der gikk den planen føyken. Plan B var å løpe videre til Torshov for å se om det var noen jeg kunne slenge meg med der. Overraskende nok var det ikke en eneste volleyballsjel å oppdrive der, men jeg fikk da sett hvor fint det har blitt om ikke annet. Slukøret løp jeg tilbake til Nydalen tom for ideer. Det endte med styrketrening og litt spensthopping i sanden mens jeg studerte gutta som trente.

I dag blir det først bitte-litt innendørs for å holde seniorene i form til veteran NM før jeg skal trene på NIH med Linn, Kadri og Vilde. Er mentalt klar for å ha en god økt siden det ikke ble noe i går. Etterpå blir det knebøy sammen med Petter.

Vilde/Kadri og Linn i farten fra turneringen i Kolbotn for to uker siden. Foto: Dag Inge Nordby

I morgen er det siste dag med jobbing på en stund. Etterpå kommer Rita og vi håper å få til trening i Asker for å forberede oss til årets første A-turnering som skal gå der i helgen. 12 damelag og 19 herrelag er påmeldt. Det blir moro!

1 kommentar:

  1. Håper du fikk en knall økt idag, CindyPindy!! Jeg lover å aldri mer være syk ;)

    SvarSlett