mandag 21. juni 2010

Trondheim

Dagene flyr og plutselig var helgen over uten at jeg fikk lagt inn noe mer update her på bloggen.
Vi endte på en 3.plass etter å ha tapt for Vilde og Kadri i semifinalen. Jeg var helt "lost" i mottak og gjorde jobben enkel for dem på andre siden. Ellers spilte vi også to kamper mot Anne Lene og Elin som vi vant 2-0. Dag Inge har knipset masse bra bilder i helgen og her er noen:

Øsregn på lørdagen i Trondheim
Hakket bedre på søndag
Da slo vi til med noen sprell...
...som endte i en tredje plass.

I dag har jeg fortvilet prøvd å rekke alt jeg skulle gjøre før jeg drar til Rita i morgen. Det har jeg ikke klart, men har fått øvd på mottak sammen med Vilde og snille Kadri som servet på oss i en og en halv time. Har også vært instruktør på sandvolleyballskolen i regi av Oslo Sandvolleyballklubb og fått spilt Queen med Maria, Johanna og Hedda før meg og Petter avsluttet med litt styrke. Må jo prioritere tiden med omhu;) Så nå skal det pakkes og soves før det blir ny økt før avgang i morgen formiddag.

Ser fram til en uke med øving i Rogaland!
-Cindy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar