onsdag 23. juni 2010

Perfekt St.Hans

Sola skinner og dagen går med til trening, mat og et par ærend før det er ny trening. I love it!



I dag begynte vi med å trene med Kjersti og Mari (Berget). Vi spilte ett stående sett og to kamper. På ettermiddagen var det trening med Kristine (Wiig/Skarlund) og Heidi Larsen. Da øvde vi først litt på mottak-legg og tvungen linjeshot før vi spilte tre(?) sett og jeg fikk servet litt eksta på dem på slutten. Vi gikk seirende ut av det hele, med kun ett tapt sett tror jeg. Bra for selvtilliten:) Mottaket mitt sitter mye bedre og jeg var litt flinkere til å velge utveier. I går gikk servingen som en lek, men det var mye vanskeligere i dag igjen. Rita var en racer i forsvar og mottak hele dagen så det lover bra. Jeg har fått litt støv på hjernen som får meg til å tro at vi er bedre rustet når jeg trekker blokka enn hvis jeg blir stående oppe, så her må det litt skjerpings til. Petter har puttet inn noen heite tips så nå skal det testes ut mot lange UIS damer i morgen;)
St.Hans ble avsluttet på Lye hos pappa til Rita som hadde stelt i stand mat til oss. Tusen takk til han for flott oppvartning og god mat!

For alle som måtte lure så er det altså på onsdag og torsdag neste uke at vi skal spille i Stavanger. Den uken er det også landslagssamling i Oljehovedstaden så vi skal være med på den også når vi ikke spiller.

-Cindy 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar