søndag 9. mai 2010

Bryne neste stopp

Nå har jeg hatt et par fine dager hjemme på Gyland sammen med familie. Har fått avalgt en visitt hos både onkler, tanter og besteforeldre. Treningen slike dager uten tilgang på sandvolleyballbane og/eller treningspartnere består av (intervall) løping, litt spenst og styrketrening. I tillegg har jeg fått slått lit ball med søskenbarnet mitt Victoria og søster Dina som sporty stiler opp med gipset fot. Nå drar jeg videre til Bryne for å trene med Rita der noen dager. Gleder meg til det. På onsdag fikk vi også trene sammen i Kristiansand. Heidi og Finn var med på andre siden av nettet. Togturen, eksamen og litt lav temperatur preget kroppene våre så vi var vel ikke helt i godsonen på denne treningen.



Vi ligger nå på første plass på på ventelisten til Grand Slam i Roma så vi regner med/håper at ett eller annet lag trekker seg slik at vi får plass. Billettene er kjøpt så nå gjelder det bare å finne overnatting som ikke ruinerer oss.

-Cindy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar