lørdag 15. mai 2010

Dagene flyr!

Etter å ha forlatt Rita på Sola flyplass tirsdag kveld har jeg rukket å ha noen fine dager på Vigra sammen med gode venner og barna deres. Fikk til og med være med på brudekjoleshopping og prøvd meg som "reservemamma" på fotballtrening. Siden det heller ikke her var noen å spille ball med bestod treningen i å løpe intervaller. Rita var hjemme på Bryne og jobbet.

I går og i dag tidlig trente meg og Vilde sammen med Ragnhild og Siri med Eskil som trener. Fine økter begge to. Jeg var supertidlig inne i angrep i går (sammen med Ragnhild), men i dag ble det heldigvis litt bedre. Ellers var blokkingen også litt bedre i dag synes jeg.


Hedda (bildet) og Helge redder dagen. (Arkivfoto tatt av Linn Eva på Hamar Open ett eller annet år)

Så kom Rita til Oslo!! 

Da været var litt labert og treningsavtalen vi trodde vi hadde gikk vasken  var Hedda og Helge supre og steppet inn som motstandere på 30-45 min varsel i ettermiddag. Vi hadde en fin spilløkt på NIH. Først tapte vi 0-2. Hovedsaklig på grunn av for dårlig mottak. Deretter vant vi 2-1 nå mottaket ble litt bedre. Siste settet gikk igjen til Hedda og Helge. Jeg tror vi vant stående som vi hadde til oppvarming, men jeg er jammen ikke sikker.

Nå har vi fylt opp energilagerene med en god middag og i morgen tidlig går flyet til Roma kl.0635. Vi ligger fortsatt på første plass på ventelisten og får ikke vite før på teknisk møte på mandag kl.12 om vi faktisk får spille. Krysser fingerene...



Nå er det bare å komme seg i seng for vi må opp kl.0400. God natt!

1 kommentar: