tirsdag 4. mai 2010

Snøvær og utetrening på samme dag

I dag har det snødd på Østlandet. Såpass mye at det ble liggende på bakken litt også, og noen steder var det ordentlig julekort hvitt! Planen var egentlig å kjøre en formiddagsøkt kl.10, men heldigvis ble det ikke noe av fordi det bare var Vilde og meg. Kunne nok blitt ganske kaldt...

Vi holdt på å feige ut og flytte ettermiddagsøkta inn på Abox, men så lysnet det litt. Linn, Siri, Ragnhild og jeg fikk en fin drilløkt med fokus på mottak - legg og trekking av blokk. Lav sol og vind gav oss litt ekstra utfordringer, men gjennomføringen var godkjent. Etterpå hadde jeg avtalt å bli med Petter og Magnus å øve litt. Linn ble også med. Her fikk vi også øvd mye på mottak - legg, men etter nærmere 3,5 time begynte hvertfall jeg og bli litt kald og stiv.

I morgen bærer det sørover til, forhåpentligvis, litt varmere strøk. Første stopp blir i Kristiansand for å trene med Rita og Heidi der. Gleder meg til gjennforening med go´jentene! Etterpå gleder jeg meg til å dra hjem til mamma, pappa og Dina på Eikås.  Får et par dager der før turen bærer videre til Rita på Bryne for mer trening, og til slutt avsluttes med et par dager på Vigra med mine gode venninner Anette og Elisabeth. Må benytte tiden mellom innendørs- og utendørssesongen til å få være litt hjemme og besøke venner jeg ellers ikke ser så ofte.

Lykke til på eksamen i morgen tidlig til RITA!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar