mandag 5. april 2010

Litt av en start!

















På vei til trening. Søkkvåte. Stranden som vanligvis myldrer av liv, stod nesten helt tom.
Heidi finner ut at det er kaldere med våte klær enn ingen klær.

I går kveld regnet det som fy her i Rio og vi synes for så vidt at det var greit nok siden vi likevel hadde planlagt en tur på shoppingsenter. Da jeg våknet i 0630 i dag var det ganske så fint vær og jeg var godt fornøyd. Etter en times tid var det blitt litt mørkere, men vi var ved godt mot. Kl.0800 gikk meg og Petter for å varme opp med slyngene før trening og da var det fortsatt opphold, men mørkt nok til at vi lot de beste ballene bli hjemme. Da vi var halvveis på den 25 min spaserturen til post 10 begynte det å styrtregne igjen! Heldigvis er heller ikke Kioday noen pyse så vi kjørte trening i regn og kuling. Forholdene tatt i betraktning så gikk det ganske bra egentlig.

I dag har vi bare en økt med Kio, men snille Vilde var gira på å være med på en spilløkt på ettermiddagen. Himmelen var igjen ganske så blå på vei til trening. Kun litt mørke skyer som i mine øyne (eller villeste fantasier??) var på vei bort fra Ipanema. Stiv kuling var det fortsatt, men det skulle vi vel takle. Vi fikk nå en liten halvtime før det begynte å dryppe. Vanntette som vi er kjørte vi på, men da regnet føltes som piskeslag og vi lå slengt etter ballen når vi skulle både ta i mot og smashe innså vi at dette ikke akkurat gikk veien. Har vært å trent styrke nå og fortsatt regner det like bra. Vi krysser alt vi har for at det er tomt der opp til i morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar